Annonsesystem for Joomla - Joomla! Forum - community, help and support


hei, hvilket system bruker dere på joomla? alle tidligere sider (er på min første joomla-side) har jeg benyttet openx og dens tidligere versjoner. ser det er begynt en jobb med en openx-jom plugin.

joomlas orginale banner system passer jo egentlig mindre sider, få annonsører og få annonser uten behov en stort system.






Comments